هیات کاراته استان فارس
IR. FARS KARATE BOARD

۰

نشست کمیته های مختلف اجرایی هیات کاراته استان فارس با معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

نشست کمیته های مختلف اجرایی هیات کاراته استان فارس با معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

صدیقه خواست خدایی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با حضور در سالن  جلسات هیات کاراته استان فارس  با روسای کمیته های مختلف این هیات دیدار و گفت و گو کرد.

️به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،  در این نشست زهرا رنجبر نایب رییس هیات کاراته استان فارس نیز حضور داشت.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این جلسه ضمن اشاره به تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش استان بیان داشت: این جلسات با کلیه هیات های ورزشی در جهت تبیین و تفهیم اهداف این برنامه  به هیات های ورزشی برگزار می‌گردد.

وی هیات ها ی ورزشی را مهمترین ابزار عملیاتی کردن اقدامات اجرایی مرتبط با اهداف  برنامه راهبردی توسعه ورزش از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خواند و تصریح کرد: کمیته های مختلف هیات ها نیز در این چار چوب و هماهنگ با اهداف این برنامه می بایست حرکت کنند.

صدیقه خواست خدایی توسعه و تبیین نقشه راه در ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی عشایری را از مهمترین اهداف این برنامه برشمرد و بیان داشت:  نواب رییس  هیا های ورزشی   با همکاری کمیته های مختلف هیات مربوطه می بایست ارتباط مستمری با مجموعه ورزش و جوانان استان داشته باشند تا اهداف این برنامه تحقق یابد .

زهرا رنجبر نایب رییس هیات کاراته استان فارس نیز در این نشست به ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته در حوزه بانوان هیات کاراته پرداخت.

وی از برگزاری استاژ های مختلف داوری و مربیگری ،تجلیل از قهرمانان ،توجه به اهداف فرهنگی و همگانی  به عنوان مهمترین فعالیت های هیات کاراته استان  یاد کرد.

در ادامه این جلسه مسوولان کمیته های مختلف هیات کاراته استان فارس  به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند. /

سبد خرید