هیات کاراته استان فارس
IR. FARS KARATE BOARD

۰

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب/ برگزاری دوره هاي باز آموزی کومیته توسط سرمربی تیم های ملی ایران در شهرستان ها ی فارس

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب/ برگزاری دوره هاي باز آموزی کومیته  توسط  سرمربی تیم های ملی ایران در شهرستان ها ی فارس

دوره های باز آموزی کومیته توسط لیلا بهرامی سرمربی تیم های ملی ایران  به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان های زرقان،کازرون و مرودشت برگزار شد.

️ به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس  این دوره های آموزی با مجوز هیات کاراته استان فارس و با پیگیری های ارزشمند هیات  شهرستان های زرقان ،کازرون و مرودشت و با استقبال کم نظیر قهرمانان و مسوولین برگزار گردید.

لیلا بهرامی که به خوبی از توانمندی های کاراته استان بویژه در شهرستان ها اطلاع دارد ، برنامه ریزی در خصوص برگزاری این اردو ها را انجام داد که جای تقدیر دارد.

در این سلسله تمرینات ، نکات فنی کومیته توسط لیلا بهرامی بانوی افتخار آفرین کاراته استان و سرمربی تیم های ملی برای حاضرین تشریح شد و وی قول داد در آینده نیز این اردو ها و تمرینات  با جدیت بیشتری پیگیری شود .

تقدیر از قهرمانان مدال آور استان در سطح شهرستان ها، حضور نمایندگان مجلس  و دیگر مسوولین شهرستانی ،همراهی مربیان  کاراته شهرستان ها و بخش های تابعه از نکات ارزشمند و قابل ذکر  در برگزاری این اردو ها بود .

سبد خرید