هیات کاراته استان فارس
IR. FARS KARATE BOARD

۰

حضور نایب رییس هیات کاراته استان فارس در نشست نواب رییس هیات های استانی با مسوولین فدراسیون کاراته

حضور نایب رییس هیات کاراته استان فارس در نشست نواب رییس هیات های استانی با مسوولین فدراسیون کاراته

  نشست نواب رییس هیات های استان ها با مسوولان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران  با حضور زهرا رنجبر نایب رییس هیات کاراته استان فارس برگزار شد .

️ به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران  این نشست  با حضور مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، سید حسن طباطبایی رئیس، افسانه باقری نایب رئیس، یوسف گرشاسبی دبیر فدراسیون و نمایندگان بانوان هیئتهای کاراته استانهای سراسر کشور، در سالن شماره دو استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار  شد.

بر اساس این گزارش این نشست تخصصی در حوزه بانوان به منظور بررسی عملکرد کاراته بانوان در سطح کشور و بحث و تبادل نظر خصوص برنامه های آتی در راستای استفاده حداکثری از پتانسیل‌های های موجود در این بخش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور دکتر فرهادی زاد آغاز شد، افسانه باقری نایب رئیس فدراسیون ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه خلاصه ای از عملکرد بخش بانوان در حوزه های مختلف را به سمع حاضرین رساند.

مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک از بانوان ورزشکار به عنوان نمایندگان زنان کشورمان در میادین بین المللی نام برد و گفت: از لحاظ آماری چه در زمینه مربیگری و چه در بحث داوری در داخل کشور تامین هستیم، در گام بعدی باید به فکر رشد این اقشار در میادین بین المللی باشیم. 

وی افزود: زنان ورزشکار ما باید بتوانند از رسانه منتفع شوند ، مسئله ای که در تمام دنیا مورد توجه  ویژه قرار گرفته است، ایجاد فضا تبلیغات برای بانوان باعث جذب اسپانسر و کمک به انتقاع بانوان خواهد داشت.   

سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته با اشاره به جمعیت آماری بالای این رشته گفت: کاراته همواره جزء فدراسیون هایی بوده که بیشترین تعداد ورزشکار سازماندهی شده را به خود اختصاص داده اند و در این بین بانوان نقش مثمرثمری را داشته اند، در برخی رویدادها و برنامه های فدراسیون حضور دختران پررنگ تر از پسران بوده است.

وی اینگونه ادامه داد: علاوه بر حرف و شعار باید بتوانیم به معنای واقعی از پتانسیل موجود در بخش بانوان استفاده کنیم، خوشبختانه این امر در فدراسیون کاراته محقق شده است، در حال حاضر ریاست دو کمیته تخصصی و ۲ هیات استانی به بانوان محول شده است که این خود می تواند منشا خیر باشد.

طباطبایی در ادامه افزود: پتانسیل بالای بانوان در کاراته بر کسی پوشیده نیست، بسیاری از این بانوان توانمند در سازمان های دیگر در حال فعالیت هستند و به موفقیتهای بسیاری دست یافته اند، باید بتوانیم در صحنه اجرایی و فنی از تمام ظرفیتهای موجود استفاده نماییم.

در خاتمه این نشست که با حضور گرشاسبی دبیر و باقری نایب رییس بانوان فدراسیون ادامه پیدا کرد، نواب رییس هیاتهای استانی به بحث و تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مربوط به بخش بانوان و چگونگی مرتفع سازی مشکلات پرداختند.

سبد خرید