هیات کاراته استان فارس
IR. FARS KARATE BOARD

۰

برگزاری تمرین تیم البرز شیراز جهت حضور در لیگ آینده سازان

برگزاری تمرین تیم البرز شیراز جهت حضور در لیگ آینده سازان

تمرین تیم کاراته البرز شیراز برای حضور در هفته ی چهارم لیگ آینده سازان بانوان  کشور برگزار شد .

️ به گزارش روابط عمومی هیات کاراته  و به  نقل از  زهرا رنجبر نایب رییس هیات کاراته استان فارس،  این تمرینات با حضور لیلا بهرامی سر مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران  ،فاطمه روستایی نایب رییس هیات کاراته شهرستان شیراز  و فاطمه قشقایی نژاد  عضو کمیته ی  مربیان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و از پیشکسوتان کاراته استان در سالن باشگاه ورزشی البرز برگزار شد.

زهرا رنجبر در خصوص عملکرد این تیم گفت: تیم البرز شیراز به نمایندگی از استان فارس در رقابت های لیگ آینده سازان عملکرد بسیار مطلوبی داشته و به ادامه حفظ این روند تا رسیدن به عنوان قهرمانی در این  رقابت‌ها بسیار  امیدوار هستیم.

وی حضور لیلا بهرامی سر مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران  در رقابت های قهرمانی جهان را در تمرینات تیم البرز بسیار ارزشمند خواند و اظهار امیدواری کرد: بازیکنان تیم ،از دانش این بانوی افتخار آفرین کاراته استان و کشور بهره لازم را برده باشند.

  رضیه اردشیرنژاد  سرمربی تیم البرز شیراز نیز  در خصوص  آخرین وضعیت تیم در آستانه اعزام به مسابقات گفت: خدا را شکر شرایطمان  خوب است و بچه‌ها با انگیزه بالا در حال تمرین هستند.

وی افزود: خوشبختانه مصدومیت جدی بین نفراتمان نداریم و مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و امیدوارم در روزهای باقی‌مانده نیز شرایط به خوبی پیش برود تا با همه توان در این مسابقات حاضر شویم و از این مرحله ی حساس صعود کرده و به فینال راه پیدا کنیم./

شایان ذکر است : هفته ی چهارم لیگ آینده سازان بانوان کشور  ۲۰ بهمن ماه جاری در سالن کبکانیان تهران برگزار خواهد گردید. /

سبد خرید